צור קשר במייל לקבלת הצעת מחיר דיסקרטיתהתקשר עכשיו - לשיחת ייעוץ דיסקרטית

כך תהפכו את העסק שלכם לכוכב של גוגל

למי מאיתנו לא יצא לחפש בגוגל מידע על עסק, איש מקצוע או חברה, למצוא ביקורות לא טובות או פרטים "מחשידים" על איכותם, לוותר ולהמשיך הלאה בחיפוש? אם אתם רוצים שלעסק שלכם זה לא יקרה, הגיע הזמן שתתחילו לחשוב על מוניטין ברשת.

מהו מוניטין ברשת האינטרנט וכיצד לשפרו?

שיפור המוניטין הרשתי הוא השאיפה לבנות עבור אדם, לעסק או לחברה ייצוג דיגיטלי מיטבי. כלומר, המטרה הסופית היא שגולש שיחפש על העסק או על החברה באינטרנט, ימצא את התכנים החיוביים ביותר שנכתבו עליו, ולא להפך.

ראשית, גגלו את עצמכם. האם אתם מרוצים מהתוצאות? האם אתם חושבים שיכול היה להיות יותר טוב, או אפילו מרגישים שיש תכנים שהייתם רוצים שיימחו מעל הרשת? אם עניתם כן על אחת מהשאלות האלו, יכול להיות שעבודה עמוקה על שיפור המוניטין שלכם באינטרנט תשנה לכם את העסק מקצה לקצה. אבל למה?

דעת הקהל היא מן הסתם אחד ההיבטים המשפיעים ביותר על רכישת מוצר מסוים. בעבר, דעת הקהל התעצבה באמצעות כלי התקשורת המסורתיים. היום המצב קצת שונה - אנחנו משתפים, מספרים, מפרסמים וכותבים פוסט ברשתות החברתיות כמעט על כל מוצר שהשתמשנו בו, וכל אחד נגיש לביקורת שלנו בכל רגע. אפשר לדמות את זה למעין שמועות שעוברות מפה לאוזן, אך לא במכולת השכונתית - אלא במרחב דיגיטלי שמכיל מיליארדי בני אדם.

השינוי המרכזי שנעשה בעקבות כך בתחום דעת הקהל, הוא האמינות. אם את כלי התקשורת המסורתיים תמיד ניקח בערבון מוגבל, תוך ידיעה שבדרך כלל הם קיבלו שכר יפה כדי לפרסם מוצר כלשהו, כשמדובר באינטרנט, הרבה יותר קל לנו לחשוב שהמבקרים הם נטולי אינטרסים ופניות. זה כמובן לא בהכרח נכון, אבל בשורה התחתונה, אנחנו מאמינים להם.

לכן, באופן פוטנציאלי, כוחו של המוניטין הרשתי הוא עצום. אם הוא חיובי מספיק, הוא יכול להרחיב את קהל הלקוחות של העסק ולהגדיל את ההכנסות משמעותית. אם הוא שלילי, הוא יכול להרחיק ממנו את הלקוחות כמו שמן ממים.

מהו מוניטין טוב?

בעולם יש יותר מ-3.3 מיליארד משתמשים קבועים ברשת האינטרנט. הרבה מהם, אולי אפילו רובם, כבר מזמן המירו את הרשת למקור המידע המרכזי שלהם על כל תחום - מחומרים לעבודת דוקטורט ועד אינסטלטורים באזור המרכז.

אז מהו מוניטין טוב? ובכן, אין תשובה אחת לשאלה הזו. אבל בסופו של דבר, אם כשאתם מחפשים מידע על העסק שלכם אתם מוצאים בעיקר שבחים, כנראה שהמוניטין שלכם לא רע. חשבו לעצמכם, מה אתם הייתם רוצים למצוא כלקוחות פוטנציאליים? מה היה גורם לכם לחפש עסקים נוספים, ומה היה גורם לכם לבחור בעסק בלי לחשוב פעמיים?

ניהול מוניטין באינטרנט עוסק בכל השאלות האלו. יש טכניקות רבות לשיפור מוניטין באינטרנט - מכתיבת תכנים מקצועיים באתר העסקי, דרך ביקורות של בלוגרים ועד דחיקת המידע השלילי מגוגל (כן, גם את זה אפשר לעשות). כך או כך, מדובר בתחום שדורש ניסיון ויכולת לשחות בעולם האינטרנט - שבו מיליארדי אתרים מתחרים על תשומת לבם של מיליארדי גולשים. ב-UPSITE אנחנו משתמשים בניסיון, הבנה מורכבת של עולם הרשת, העיצוב והשיווק, והרבה הרבה מקוריות כדי לעשות את זה. רוצים לשפר את המוניטין שלכם? פנו אלינו עוד היום.

  • מהו מוניטין ברשת האינטרנט